english version

Health Communication Message Design Theory and Practice

Preț: 168,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 9781412986557
Anul publicarii: 2011
Pagini: 296

DESCRIERE

The desire to impact positive changes in individuals and society motivates many students, practitioners, and researchers of health communication. This one-of-a-kind text offers guidance on how to design effective health communication messages. This book shows how to build theory-based messages and how to address the diverse characteristics of audiences. While integrating perspectives from public health and social marketing, this book clearly explains core health communication principles and processes for designing effective messages for health communication interventions and campaigns.

REVIEW-URI

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0281 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.